FAQ's

Corona

Contactloze bezorging?

De chauffeur zet de box voor de deur, belt dan pas aan en resepecteert de 1,5m afstand. Je dient niet af te tekenen voor ontvangst, dit doen we graag voor jou.
Jouw persoonlijke doos mag je terug meegegeven met onze chauffeur.

Hoe garanderen we de hygiënische verpakkingen en vervoer van het eten?

De veiligheid van onze klanten alsook de kwaliteit van ons product is onze hoogste prioriteit. Zowel in de keuken als tijdens het transport gelden strikte voedings-, gezondheids- en veiligheidsmaatregelen. Dit is niet anders nu.
De gids voor de autocontrole in de grootkeukens van het FAVV is onze leidraad voor het correct bereiden en bewaren van onze voeding.
Het personeel in de keuken draagt steeds een mondmasker en krijgt het advies thuis te blijven als ze zich niet goed voelen.
 Daarnaast is er ook geen bewijs van verspreiding van het coronavirus door middel van voedig. Dit is bevestigd door onder andere FOD volksgezondheid. De maatregelen meegedeeld door onze veiligheidsraad worden strikt opgevolgd.

Over Box Pur

Hoe werkt Box Pur?

Box Pur is “not just food”
Je kan jouw persoonlijke box bestellen voor 2, 4 of 21 dagen.
De Box Pur Challenge zet gedurende drie weken een gewoonteverandering in gang, die je instant fitter, energiekeren productiever maakt. De keuzes die je daarna maakt, zullen voor zich spreken.
Het is een persoonlijk pakket met klaargemaakte maaltijden voor een volledige dag, op maat van jouw noden en behoeften. Dit is geen dieet, met cijfers op de weegschaal houden we ons niet bezig.

Wat zit er in?

Het is een persoonlijk pakket met onze energy shake, klaargemaakte maaltijden voor een volledige dag, fruit & snacks, op maat van jouw noden en behoeften.

Klaargemaakte maaltijden met hoge voedingswaarden, geen bewaarmiddelen en geen toegevoegde suikers.

Deze zorgvuldig gekozen gerechten bevatten alles voor een gezond lichaam en zetten je al voor 80% op weg naar jouw doel!

Kan ik Box Pur bestellen voor 1 keer?

Ja dit kan zeker! Je hebt de mogelijk voor een persoonlijke box te laten leveren op maandag voor 2 dagen, op woensdag voor 2 dagen of op beide dagen voor 4.

Kan ik mijn box, die ik bestel na de challenge upgraden?

Ja dit kan zeker! In onze webshop heb je de mogelijkheid om extra producten van Bar Pur of onze partners toe te voegen. Deze worden mee geleverd bij je eerste volgende box. Probeer zeker onze unieke Shikuwasa eens ;-)

Kan ik zelf gerechten kiezen?

Momenteel is het niet mogelijk om zelf je gerechten te kiezen. We hebben een gevarieerd assortiment samengesteld om samen het gewenste doel te bereiken. In de toekomst is dit misschien wel mogelijk.

Houden jullie rekening met intolerantie?

Jazeker, dit kan je vermelden bij het bestelproces.
Alle onze recepten staan in een food management systeem waarbij we snel alle allergenen kunnen terugvinden. Hierdoor kan je 100% zeker zijn dat de voeding is aangepast. Hou er wel rekening met dat wij hiervoor geen specifieke aparte keuken ter beschikking. Het kan dus steeds sporen van bevatten.

Maaltijden en voeding

Hoe lang blijven mijn maaltijden vers?

Alle maaltijden zijn vers klaargemaakt zonder bewaarmiddelen en blijven daardoor maar 3 dagen vers.

Hoe kan ik best mijn maaltijden opwarmen?

Op onze website kan je tip voor het opwarmen terugvinden, gewoon even over het gerecht scrollen. Smakelijk!

Leveringen

Mijn box is niet geleverd, wat nu?

Kijk zeker in de brievenbus of we geen briefje hebben achtergelaten. Hoogstwaarschijnlijk hebben we jouw box afgegeven bij de buren omdat je niet thuis was. Mocht dit niet zijn, neem zeker contact op met de klantendienst en we helpen je zeker verder.

Hoe wijzig ik mijn leveringsadres?

Je kan gemakkelijk je leveringsvoorkeuren wijzigen via mail naar klantendienst@boxpur.be We vragen je wel dit 24u voor de levering van je box door te geven.

Welke dag en uur wordt mijn box geleverd?

Jouw box wordt op vaste dagen geleverd (maandag, woensdag en vrijdag) tussen 17u en22u. Je kan tijdens het bestelproces een voorkeurs venster aanduiden.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Als je niet thuis bent door omstandigheden laten we een briefje alsook het adres achter van de buren waar we jouw box hebben afgegeven.
Komt er op dag van de levering iets onverwachts tussen kan je steeds de klantendienst bellen (voor 16u) om samen de mogelijkheden te bekijken.

Duurzaamheid

Op welke manier helpt Box Pur verspilling tegen te gaan?

Box Pur is een samengesteld pakket op basis van jouw noden en behoeften, waardoor we zeker zijn dat je geen overbodig zou weggooien.
Box Pur werkt met een food management systeem dat op basis van het aantal bestellingen het exact * aantal ingrediënten besteld bij ons leverancierswaardoor we geen grote overbodige stock in huis halen. * rekeninghoudend met de mininum afname.
In onze onderneming hebben we graag een energieke crew op de werkvloer. Overtallige ingrediënten worden daarom gebruikt om maaltijden te voorzien voorde crew tijdens de lunch.

Op welke manier heeft Box Pur impact op de ecologische voetafdruk?

Box Pur werkt enkel met verse ingrediënten, met voorkeur bio producten. Geen diepvriesproducten.
Onze onderneming maakt enkel gebruik van groene stroom. Ook kijken we nauwlettend toe op waterverspilling.  
De box waarin alle producten worden bezorgd is een persoonlijke box en kan ingeruild worden bij je volgende levering.
Onze maaltijden worden verpakt in ecologische verpakkingen. De verpakking is trouwens ook biologisch afbreekbaar. Het slankt niet enkel jezelf af maar ook je afvalfactuur.
Plastiek wordt tot de minimum gereduceerd.
Box Pur is volop bezig om pick up points uit te rollen waar meerdere klanten hun box ophalen/meenemen. Dit kan bijvoorbeeld je favoriete sportclub of plaatselijke bio winkel zijn.  
Concreet betekent dit dus minder transport naar verschillende leveringsadressen.

Welke ecologische verpakkingen worden gebruikt?

Box Pur werkt enkel met Ecoecho®-assortiment en dat is een natuurlijke keuze. We willen graag heel ons concept duurzaam presenteren, niet enkel het ingrediënt. Het is het meest uitgebreide assortiment in zijn soort, het bouwt voort op tientallen jaren ervaring. Op deze manier bevestigen we dat kwaliteit, veiligheid en milieunormen altijd hand in hand gaan.

Share The Hapiness

Hoe werkt het uitnodigen van vrienden?

Heb je vrienden die enthousiast zijn over Box Pur ? Met jouw persoonlijke code kunnen je vrienden met korting een persoonlijke Box Pur bestellen. Jouw code krijg je toegestuurd van zodra je een account hebt aangemaakt.

Word ik zelf gelukkiger als ik Box Pur deel?

Absoluut! Als jouw vrienden Box Pur bestellen krijg je €5 korting.
Hoe meer mensen je dus kan overtuigen, hoe meer korting jij krijgt.

Tevredenheid

Waar kan ik een review achter laten?

Je kan steeds een review achterlaten op onze website www.boxpur.be Deze kan je ook delen op je social media met de resultaten die je behaald hebt.

Kan ik tips geven aan Box Pur?

In een wereld voor verandering staan we graag open voor alles wat Box Pur beter kan maken. Stuur gerust je tips door naar tips@boxpur.be

Samenwerking

Kan ik mijzelf opgeven voor een samenwerking met Box Pur?

 We zijn steeds op zoek naar gemotiveerde ondernemers die hun passie en specialiteiten willen delen in onze community. Neem zeker contact op via cooperation@boxpur.be

Ik heb een product dat ik wil promoten via Box Pur, kan dit?

Heb je zelf een duurzaam, ecologisch, gezond maar vooral uniek product dat je wil promoten? Is jouw product een meerwaarde voor onze box en wil je het graag aan de juiste doelgroep bezorgen aarzel niet ons te mailen via cooperation@boxpur.be wij nodigen jouw graag uit voor een gesprek!